Startend ondernemer Irma van der Schoot, wilde graag met een professionele huisstijl van start met haar bedrijf ‘VITfirma’. Een heel leuk project waarbij Studio Frips de complete huisstijl bestaande uit een logo, visitekaartje, flyer en website mocht ontwerpen. Het logo en de huisstijl van VITfirma zijn opgebouwd rondom de kernwaarden; veerkracht, groei en in een opwaartse spiraal zitten. Het bedrijfsdoel is het helpen van organisaties in het vormgeven, de invulling en uitvoering van een vitaliteits- of duurzaam inzetbaarheid beleid. VITfirma richt zich op 4 pijlers; loopbaan fitheid, sociale fitheid, fysieke fitheid en mentale fitheid. In de huisstijl is aan iedere pijler een eigen kleur toegewezen. Zo is het voor bezoekers en potentiĆ«le klanten duidelijk binnen welke pijler bepaalde workshops zich bevinden. Zo is er een frisse en toch zakelijke complete huisstijl ontstaan.
Bekijk hier de website van VITfirma.